• Nieuwsbrief
    Wilt u op de hoogte blijven van de laatste
    ontwikkelingen binnen PDJ Vastgoed B.V. en
    de vastgoedbranche? Meld u dan nu aan voor
    onze nieuwsbrief.
info@pdjvastgoed.nl

Jaaroverzicht Vastgoed Apps 2014

Jaaroverzicht Apps: ‘’Gerealiseerde groei in 2015 voortzetten’’

Het aantal gebruikers van de Vastgoed Beheer App en Oplever App is in 2014 aanzienlijk gestegen. Naast de reguliere verkoop van de standaard Apps, hebben diverse partijen in zowel de vastgoedmarkt alsook andere branches de Apps custom made in gebruik genomen.

Sinds de introductie van de Vastgoed Beheer App en Oplever App in de Nederlandse markt in 2013 is er een flinke groei gerealiseerd in zowel de standaard alsook de custom made Apps. Het melden van klachten en het opnemen van inspecties aan de hand van moderne technologieën draagt bij aan de procesoptimalisatie binnen een bedrijfsvoering. Door middel van de Apps kunnen er hierdoor stappen uit de bedrijfsprocessen gesneden worden waardoor er sneller en kostenbesparend gehandeld kan worden.

Custom made applicaties

De standaard versies van de Apps worden in de Apple Store en Google Play aangeboden. De Apps kunnen ook volledig custom made ontwikkeld worden naar de huisstijl en volgens de bedrijfsvoering van een partij. Er zijn meerdere Apps ontwikkeld voor partijen in diverse branches met uiteenlopende functionaliteiten. Zo zijn er naast de vastgoedbranche ook Apps in de horeca-, graffiti- en energiebranche geïntroduceerd. Doordat er vele mogelijkheden zijn om de wensen en behoeften van partijen in de custom made Apps te verwerken kan het op vrijwel elk type branche toegepast worden. Ook onder de woningcorporaties lijken de Apps aan te slaan. Inmiddels worden beide Apps voor een aantal woningcorporaties ontwikkeld.

Introductie Die ImmoverwaltungsApp en Die AbnahmeprotokollApp

Per 1 november 2014 zijn de Vastgoed Beheer App en Oplever App geïntroduceerd in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland onder de naam: Die ImmoverwaltungsApp en Die AbnahmeprotokollApp. Uit onderzoek is gebleken dat ook hier voldoende behoeften zijn om de vastgoedprocessen te vereenvoudigen en optimaliseren aan de hand van standaardisering en applicaties.

Om marktconform in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland te handelen en opereren heeft PDJ Vastgoed B.V. zich ook aangesloten bij de Deutsch-Niederländische Handelskammer, de DNHK.

Groei in 2015 voortzetten

In 2015 willen we de gerealiseerde groei van het afgelopen jaar voortzetten en onze marketing- en sales activiteiten in de markten intensiveren. Naast het stimuleren van de reguliere verkopen gaan we ons meer richten op de ontwikkeling van custom made applicaties voor bedrijven in alle branches. Op basis van de gebruikerservaringen kunnen we concluderen dat de Apps van zeer toegevoegde waarde zijn voor de verschillende bedrijfsvoeringen. Wij spelen in op de huidige economische situatie waardoor bedrijven met onze applicaties effectiever en voornamelijk kostenbesparend kunnen handelen.