• Nieuwsbrief
    Wilt u op de hoogte blijven van de laatste
    ontwikkelingen binnen PDJ Vastgoed B.V. en
    de vastgoedbranche? Meld u dan nu aan voor
    onze nieuwsbrief.
+31 (0)30 785 07 54
info@pdjvastgoed.nl

Diensten

Aan-/verkoop begeleiding
Van alle denkbare onroerende zaken, zowel voor eigen gebruik alsmede voor belegging. Tevens begeleiding van het gehele traject van bezichtiging tot notaris. Daarbij hebben wij contacten met o.a. makelaars, taxateurs, vastgoedbeleggers, vastgoedfinanciers, notariskantoren en verzekeringsmaatschappijen.

Aan-/verhuur begeleiding
Van zowel winkels alsmede van kantoren, bedrijfsruimten en andere onroerende zaken.

Inventarisatie/ heronderhandeling huurovereenkomsten
Ten behoeve van landelijke Retail organisaties, franchisenemers en (lokale) zelfstandige ondernemers, internationale organisaties/-bedrijven.

Vastgoedbeheer
Van alle denkbare onroerende zaken. Dit omvat zowel het technisch alsmede het administratief beheer.

Herhuisvesting/ relocatie
Ten behoeve van landelijke Retail organisaties, franchisenemers en (lokale) zelfstandige ondernemers, internationale organisaties/-bedrijven.

Contractbeheer
Teneinde up-to-date informatie te hebben omtrent de huisvesting gerelateerde zaken: looptijd huurovereenkomst, verlengingsperiode(-n), termijn en tijdstip van opzegging, toepassing indexering, huurprijsherziening, actualiseren leveringen en diensten alsmede bijbehorende servicekosten en beoordelen voorwaarden/condities t.b.v. de huurovereenkomst.

Interim
Een veranderende markt vraagt om een andere aanpak. Dit is het moment om uw vastgoedportefeuille op te schonen of uw huurvoorwaarden te verbeteren. PDJ Vastgoed B.V. is ook inzetbaar voor tijdelijke vastgoedgerelateerde werkzaamheden. Enkele voorbeelden hiervan zijn:

– Inventarisatie van de vastgoedportefeuille
– Inventariseren van huurovereenkomsten
– Reloceringen van bestaande vestigingen
– Herstructurering